De närmar sig...

...med stormsteg på helgen som jag väntat på :)
På lördag drar vi för en toppen helg med träning, inspiration, spa, bara finna lugn och
roa oss själva. 
Ska bli super mysigt! Denna vecka har jag kört på lite extra med träningen för jag vill vara fit for fight när vi ska köra på lördag med en massa andra träningsmänniskor. 
Lovar jag ska vissen del bilder där ifrån sen efter helgen så håll utskick.
 
Fick hem denna snygging i tisdag, så slipper jag dricka från farliga plaster och dylikt. 
Denna vattenflaska är i glas med ett silikonhölje runt och finns inga farligheter med den. Nu är jag lika inne som alla kändisar och det känns bra att kunna dricka rent och friskt vatten under och efter träning.
Visst är den lovely?? 
 
 
#lovelifeandexercise
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0