Mina godingar!

Dessa är mina godingar för tillfället när jag ska fika. Det ända kruxet är att de använd sig av margarin som inte kommer från naturen, kunde dem inte ha använt sig av kokosolja istället. Då hade de 
varit hur bra som helst men de är iaf bättre än en vanlig chokladboll.
Får väl start mitt egna märke med detta ist! Kanske jag skulle?? Min egna tärningbuisnissen...
 
Alldeles lagom bit till kaffekoppen, krämig å go! 
Glutenfri, laktosfri och nötfri och tillsatt socker eller socker överhuvudtaget.
Har även varit och kört ett challengepass på Stc-Lidköping, egentligen är jag en friskistjej helt igenom men var där med en kompis och provade på. Detta pass var precis som Cirkelgym på friskis så egentligen inget nytt för mig men roligt med variation, övningar och annat upplägg. 
 
 
 Skulle ha haft med mitt huvud men de blev inte bra så ni får nöja er med kroppen.
Älskar dessa träningsbyxor!!! 
Funderar på att köra ett Cirkelgym 45 min imorgon tidigt 6:45, vet dock inte om jag orkar men jag gillar att träna innan frukost och tidigt. Det är väldigt uppvaknande för kropp och knopp. Vad gillar ni? Morgon eller eftermiddag? 
Imorgon kommer hjärtat hem igen, LÄNGTAR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0