Tisdag - nästan mitt i veckan

Vilka är ni som läser? Skulle vara roligt om ni kommentera ett litet hej! 
Idag har de varit fullt upp med arbete, träning och framtidsvisioner. Har ett par mål med vad jag vill uppnå och jag ska bannemig ta mig dit!!
Alla ska ha drömmar och mål att nå, de är viktigt tycker jag. Att utvecklas och läsa vidare. Har du funderingar eller tröttnat på ditt arbete, ja men ta då chansen å gå vidare, våga ge dig ut, de löser sig alltid! Stanna inte kvar i samma hamsterhjul om du inte trivs!! Lova de!! 
Jag ska ta chansen, hänger ni på? :) 
 
Har ni mumsat på dessa? URGODA!! 
nakd. enbart frukt och nötter, Thats it! Inget tillsatter, inga E-ämnen, inga konstigheter.
Hur bra är inte de?
 
Detta är min favorit men de finns många fler smaker. Super bra att ha i fickan/träningsbagen/shoppingväskan som snacks eller mellanmål när blodsockret sjunker, humöret sviktar och sockermonstret tittar fram.
Priset på dessa godingar, enbart 18 kr. Som hittat!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0