Kladdkaka på mitt vis!

Provar mig på att baka kladdkaka med smaksättning av dessa oljor. Jag valde apelsin idag till kakan. Den luktade verkligen ljuvligt gott! 
 
Visst är de roligt att de kommit en del kokosoljor med smak? Himla bra när man vill smaksätta sina bakverk. Nu hoppas jag denna kladdkaka får bra betyg, jag är alltid nervös för att bjuda på något nytt som inte är det traditonella bakverket som vi människor är vana vid. 
Men jag bakar inte så längre! Så vill man fika hos mig blir de glutenfritt, laktosfritt och sockerfritt, thats it! 
 
 
Kladdkaka på mitt vis (Paleo) med kokosgrädde 
 
 
Kakan fick mer än godkänt av testpanelen! Smaken på kakan påminde om romerska bågar eftersom jag smaksatte med apelsinkokosolja. Tummen upp! 
 
Vädret är amazing så jag gick faktiskt en PW till förut. Imorgon blir det ett challengepass med vännen min på Stc. Får ju försöka utnyttja min gratisvecka till fullo innan den är över, eller hur? Hörs en annan dag!
 
Kisses - E
#lovelifeandexercise 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmm...ser riktigt gott ut :)

2014-10-02 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0