Helgen i bilder!

Hej på er alla! 
Tror ni att vi har haft de bra? Då tror ni rätt! Vi har haft en underbar och svettig helg med Annika Sjöö, Karin Rosell och alla de andra som var med på detta event! 
De har varit mycket roligt och givande, om inte annat avkopplande och rofyllt att bara ha behövt bry sig om sig själv och min syster.
 
 
Här står vi och förbereder oss för tabata passet med Annika. Vi är nervösa och spända på vad som komma skall. Dock blev passet ute som ni ser på bilden under för vi fick inte plats! :) 
men de var himla skönt att träna ute så de blev en hitt ändå.
 
 
Vi fick även en föreläsning av Annika som var givande. Mycket att tänka på vad man stoppar i sig och vad för mål man har med sin träning. 
Jag vet mina mål med min hälsa och träning. Vet du dina?
 
 
Bjussar på en hårbild med 😄
 
Vi startade dagen med yoga 08:00 med Karin som är ägare av de fina stället Skalkarike.se 
Så skönt att bara få koppla av och finnas i nuet. 
 
Vi fick även prova på lite olika paryogaövningar...
 
 
Senare på förmiddagen avslutades det med ett Jiveinspirerat danspass som Annika Sjöö körde hårt med oss!
snacka om att jag verkligen står i centrum 😱😄
 
Vill bara avsluta denna helg med att ge Annika Sjöö ett stort tack för den fantastiska helgen! Och ett stort tack till Karin som har de fina stället Skalkarike! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0