Träningshelg med Annika Sjöö

Yes ni läste rätt! Nu blir ni avundsjuka va? Ja jag ska på träningshelg i Skallkariket med Annika Sjöö. De kommer bli träning, föreläsning, god mat, inspiration och motivation över en helg.
Jag åker med min syster dit om en vecka precis och de ska bli så spännande, mysigt och roligt! 
Ser verkligen fram emot detta. 
 
Jag jag har aldrig unnat mig resa av denna kategori förut och jag tycker de är på tiden att jag gör det, istället på annan skit som känns onödigt, eller hur? Dessutom är det roligt att för en gång skull är det i närheten av där jag bor och jag har möjlighet att ta mig dit. Ofta är dessa resor och föreläsningar i storstäderna eller runt om kring och då blir de genast svårare att ta sig om man inte är bosatt där pulsen är högre för event som dessa. 
Så därför ska detta bli så otroligt inspirerande!! ska suga in all information och tips jag kan få! 
 
 
 Kisses - E
#lovelifeandexercise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0