24 - timmars fasta

 
Tjoho! Idag kör jag en fasta på ett dygn, från lunch idag till imorgon lunch dricker jag endast vatten, te eller kaffe. Så min första måltid blir lunchen imorgon vid 11:30. Har gjort denna typ av fasta förut och brukar med rimliga mellanrum återkomma till att göra en igen. Den är enkel att följa och de behövs inget räknande av kalorier eller speciella ingredienser. 
 
Den en tuffaste tiden är mellan 17:00-21:00 tycker jag då man kommit hem från jobbet och kanske försöker varva ner framför teven och inte stoppar något i munnen, men tänk då på att dricka mycket vatten. De stoppar hungern och hjälper till med utförseln av slaggprodukter och dåliga gifter. 
Vill ni veta mer besök då denna sida, länkar direkt till sidan om fastan och dess positiva
egenskaper http://www.undervarttak.se/?s=Fasta&x=-943&y=-100
 
Under min fasta idag och imorgon kommer jag mumsa på detta te från Pukka, ett särskilt te för detox och tyckte
de kunde passa bra, right?
 
 
Undrar ni över något så fråga gärna!
 
#lovelifeandexercise
 
kisses - E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0