Träningsmode och resultat

Visst är träningsmodet himla färgglatt härligt och roligt just nu? Jag bara love, love, love it!
Särskilt är jag en sucker för färgade och mönstrade träningstights men också budskap på linnen
och färgstarka. 
 
Jag är nog inte ensam om att tycka att träningen blir så mycket roligare när man känner sig fräschare och fin på gymmet, tummen upp för de!
 
 
Föresten gick min fasta-period himla bra. Åh min lunch var otroligt god när jag äntligem fick mumsa på den ihop med barnen på förskolan där jag arbetar. Känner mig lite lättare och tömd i systemet och alla klarar av att vara utan mat i 24 timmar så länge du har tillgång till vatten. 
Idag var jag på favoritpasset HIT, tufft, utmanande och utmattande så nu lockar sängen ganska bra faktiskt!
 
#lovelifeandexercise
Kisses - E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0