Ruskregn

Jaahopp så var hösten här med alla sina härliga färger. Jag gillar höst, att få vara inne, mysa framför teven, tända ljus i mängder, dra filten över sig när världen utanför blir grå och energilös. 
Dock får man försöka att boka in saker som motiverar den kalla och mörka tiden på året. 
De tycker jag är viktigt, att unna sig hälsa och välmående kroppsligt och själsligt. Se de som en belöning i vårt stressade samhälle där måsten och krav går hand i hand, som bästa vänner! 
 
 
Jag väljer ofta aktiviteter eller en produkt som belöning än mat nu för tiden och jag tror att många kanske använder de sistnämnda oftare. Jag har själv varit där så jag vet vad jag pratar om, tro mig.
Men jag har lärt mig, fått börja om med mitt beteende och tittar runt de hela och de har tagit lång tid men idag har jag funnit en god balans mellan mat och mig själv, och lärt mig vad kroppen behöver för att fungera optimalt till vardags och för träning. 
Samt intresserat mig för andra allternativ till fikastunder/myskvällar you name it. Så nu i helgen bakades denna goding Limepaj Paleo och fick tummen upp av sambon och frågan, får jag ta en bit till? 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0