25 april 2011 (annandag påsk)

Heeeej!!
Sorry för dålig uppdatering, har haft massor att göra de senaste dagarna men nu är jag tillbaks=) Har ni haft en bra påsk?? De har jag och vädret då?? Man kan ju inte klaga iaf!!! Det har och är fortfarande underbart. Jag älskar sveriges försommar och sommar när det är bra väder.

Jag har träffat min familj och kompisar hela helgen och det har varit mysigt och skönt att bli lite ompysslad av andra ibland. Jag behöver det. Ätit god påskmat har jag också gjort och en å annan godis för mycket men det tar jag igen snart och eftersom jag har bra förbränning från både träning och mina BURNpiller så tror jag att det inte har hänt något särskillt på viktfronten utan ligger kvar på samma som tidigare. Men jag har fortfarande mitt mål kvar till sommaren som jag ska klara av!!! Tror det är cirka 1,5 kilo kvar till min målvikt och det fixar jag!!!

Just nu har jag precis faktiskt kommit tillbaks från en löprunda med syster. Kan ni tror det jag fixade två varv utan att stanna eller gå!!!! Så jävla stolt över mig själv!!!! Totalt blev det denna gången 5 kilometer. Jag kan knappt fatta det själv att jag som ABSOLUT inte är någon löperska fixade 5 kilometer utan att stanna eller gå det minsta! Helt otroligt och jag inser att jag faktist klarar av mer än vad jag tror om mig själv. Jag kan om jag vill!!! Jag är glad och super stolt över mig själv!!!
Vi drar också tillbaks hem i eftermiddag, känns tråkigt men skönt att komma hem till sina egna rutiner igen. Jag är en riktig rutinmänniska. Gillar att ha koll och ha mina dagsrutiner som jag kan falla tillbaka på. Hur e ni??? Har ni också rutiner eller tar ni dagen som den kommer?? Jag borde nog försöka vara sånn ibland kanske?!

När jag hade kommit i mål efter andra varvet kände jag mig som bilden! Jävligt glad och lycklig över min prestation! Glöm inte att berömma dig för det du faktiskt klarar av. Det ger dig motivation till att fortsätta och fixa mer!!



Nä nu måste jag göra lite nytta så vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0