30 april 2011 Valborgsmässoafton

Tjeeena!
Det var ett tag sen. Allt bra med er?? Med mig är det fint. Det går lite segt med bloggandet för tillfället men det är på grund av andra saker som sker i livet och då hamnar tyvärr bloggen i skymundan. Men jag ska försöka bättra mig!! Yes i will!!

Börjar få lite smått ångest för snart ska man i bikinin och visa sig för halva sverige och jag känner mig inte nöjd än och har inte nått mitt mål heller för den delen. Men jag ska det!! Jag både vill och måste för min egen del. Att jag äntligen klarar av något. Jag har 1,5 kilo kvar och jag har inte ställt mig på vågen på jätte länge så jag vet inte vad den kommer att visa. Den får inte visa att jag gått något...då blir jag jävligt deppig. Får ta och göra det snart, fast inte än för det har blivit FÖR mycket av det goda nu och allt pga påskhelgen. Den har förstört det lite för mig men jag hittar snart tillbaks. Motivationen är iaf på topp!!



Tränade Medel station i torsdag. Bra och tungt pass. Man kör jympa först i tjugo minuter och sen delas man i grupper och cirkulerar runt på stationer som är både styrka och kondition sen avslutas det med jympa och slutspurt. Mmm riktigt bra.

Imorgon blir det antingen en löprunda på minst 5 kilometer eller Skivstång med Intervall kondition i slutet. Jag har lite beslutsångest på vilket jag ska gör. Vilket Ilandsproblem jag har..haha=) Får bestämma mig över dagen. Ni lär märka vilket det blir eftersom jag brukar skriva vad jag tränar.




Ha en toppen mysig valborg!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ångest för bikinin JAPP!! men man närmar ju sig..

himla skönt o höra att du verkligen håller i så du blir nöjd, en annan har ju fuskat lite nu men lovad mig själv alldeles nyss att skärpa till mig, om man är så nära varför låta det dröja ännu längre =)



kämpa på tjejen snart är du där =)



kram/pernilla

2011-05-01 @ 12:15:04
URL: http://nattstad.se/Pernilla.Ericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0