GLAD SKÄRTORSDAG...


...önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

=) hej..

ja du huvudet kan spela en spratt, tråkigt att det ska vara en ständig kamp bara utan vila! men ja ja har 3 underbar barn, love them to death, och den minsta är bara 11 v. så egentligen ska ja itne ha för höga krav, men vet ju vart jag vill o utan ett mål är det svårt att göra något åt situationen. men gud skulle aldrig tillåta mig att vara STOR, kanske låter dumt men inget för mig helt enkelt. har ju inte mkt kvar tack gode gud så bara att kämpa på. har du ite hittat din trivsel vikt ännu? du som e så liten o go =) fasen var ju ÅR sen man träffade dig, vad gör du för något i götet?? kramen/pernilla

2011-04-21 @ 13:38:46
URL: http://nattstad.se/Pernilla.Ericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0