Jag klarade det!!

Jag är så JÄVLA stolt över mig själv! Har precis vart ute på min första löptur och det gick så bra! Jag klarade att springa allt utan att stanna och mina ben och min kondition är så bra. Jag sprang 3,5 km och det är riktigt bra för att vara jag och jag STANNADE inte en enda gång. Jag är stolt över mig själv!!

Känns så kul att alll den träning jag lagt ner sen förra sommaren har gett mig resultat i bättre kondition, styrka och återhämtning. Så det lönar sig att träna!! Fan vad jag är bra!!!!!!! Vill bara tillägga att jag inte kände mig som bilden utan tvärt om=)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Bra jobbat :D

Tack för du tipsade mig om din blogg. Jag vet ne själv hur det är med min operation men jag hoppas kunna börja jogga, inte orkat det innan då min kondition var kass och jag vägde på tok för mycket. Ska börja med en vän lite smått men just nu kör jag på promenader :)

2011-04-25 @ 14:28:14
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0