@ the gym...=)

Ska strax bege mig iväg till gymmet för ett pass med min sambo. Jag tar nog en promenad dit. Blir bra som extra uppvärmning. Tar ca tjugo minuter dit och nu äntligen tittar solen fram igen så det blir nice i vädret. Rensa lite tankar samtidigt...sköönt!

Undra vad vi ska köra för övningar idag? jag gillar att köra hela kroppen så hoppas på det=) plus kondition då såklart. Vi får se om vi hörs något efter...jag kanske är helt död efter gympasset.

I sånna fall hörs vi imorgon bitti. Ska upp tidigt och powerwalka med en kompis i slottskogen, äta frukost ihop och sen tar jag ett träningspass direkt efter eftersom jag redan är i stan och påklädd! Super två flugor i en smäll=)
Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll! (nu ska jag iväg för att svettas lite=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, i vår blogg säljer vi allt från studentklänningar, kläder, smycken etc..

Kolla in om du gillar nåt! :D



Kolla in - http://rensningavgarderoben.blogg.se/

2011-04-20 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0