Tips på godis som är kalorisnålt!!


Förutom att jag bara älskar Bridge har jag även en annan favorit, nämligen Krokfanter. Det är skumraketer med choklad överdraget med strössel. De är billiga 10 kronor per påse och det bästa av allt de är kalorisnåla=)
En bit krokofant innehåller endast 21 kalorier. Hela påsen cirka 231-251 kalorier och det beror på att jag har märkt att det innehåller olika många krokofanter i påsen.
Det är inte ofta man kan äta upp en hel påse utan att komma över 300 kalorier men med dessa kan du det
utan att få för dåligt samvete=)
Går du och kör ett step pass förbränner du cirka 425 kalorier beroende på intensiteten. Hela påsens
innehåll är förbrännt plus lite till. Kan ju inte bli bättre! Om man vill unna sig ibland
tycker jag dessa passar utmärkt om man som jag vill spara in på kalorierna
på helgernas alla mysstunder!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0