20 saker...

20 saker du inte visste om mig :-)
1:
Jag hatar bös/grus/skräp i sängen. Alltså att inte ha bäddat och så sätter sig någon i sängen med sketna sockar osv.
2: Jag hatar småkryp och myggor. Varje kväll måste jag kolla över rummet där jag ska sova så det är kryp- och myggfritt!


3: Jag älskar skorpor! Äter minst 1 om dagen till mellis :)
4: Jag är sjukt petig med att saker ska stå rätt och snyggt! Men lite skit i varje hörn är bättre än ett rent helvete :)
5: Jag älskar kokos och kanel!



6: Jag har en bror som är ganska känd inom dansbandsvärlden.
7: Jag älskar färgen lila.
8: Jag är ett kontrollfreak! Måste alltid kolla spis, tv,fönster,lampor mm innan jag lämnar ett hus/lgh så inget är på. Kan kolla flera gånger innan jag låser och går;-/..hehe.
9: Jag har ett tandsmycke på höger framtand.
10: Jag har en katt som heter Wilma men som bor hos pappa för tillfället.
11: Jag hatar blodpudding!

12: När jag var mindre ville jag bli veterinär.
13: Jag älskar att pyssla. Till exempel pyssla med pärlor, göra egna grattiskort osv.
14: Jag är ganska envis med saker men lyhörd när det gäller att lyssna på andra människor.
15: Har haft ponny som jag tävlat div2 hopp med.
16: Jag är förlovad.
17: Jag älskar tatueringar och har en på vänster sida över troskanten.
18: Jag tittar sällan på skräckfilmer/psykfilmer för skrämmer upp mig själv att det finns och kan sen inte sova!=/
19: Jag har dansat streetfunk i yngre ålder.
20: På gymnasiet gick jag handelsprogrammet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0