Ever!

Sista passet på Friskis i lisch ever:-) nä inte för evigt men för ett tag då jag börjar i Gbg igen. Får hälsa på Friskis i lisch när jag är hemma igen för praktik el dylikt. Idag ska jag köra crossen innan och sen blir det ett skivstångspass. Efter träningen följer jag med siss hem för vid 03.00 drar vi till Landvetter för flyg till turk:-D SWEET!!!! Var ju förresten på skiv/spinn igår men spinning är ju verkligen inte min grej alls. Däremot lassade jag nog på tok för mycket på benen för när väl spinningen var sen var det precis så att jag orkade med. Mjölksyra 2000 säger jag bara! Nä inte min grej men för er som vill ha spinn och styrka samtidigt rekommenderar jag det starkt. Sjukt svettigt, tungt och jobbigt!!!! Nä nu får jag bege mig, hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0