Kvällen!

Tjoho!
Vart på kalas en stund. Blev bjudna på tacos och tårta. Var mammas sambo som fyllde år och som vi gratta lite. Mycket trevligt!!
Nu har min sambo kommit hem också så ska bara vara med honom ikväll eftersom han åker tillbaks till götet imorgon och jag drar till Turkiet på onsdag morgon så vill jag hinna se honom så mycket som det går.
Däremot ska det bli jätte skönt att få sol och värme en vecka till innan hösten och skolan drar igång igen.
Har förresten kommit in på kursen och det ska bli super kul att läsa den!!
Hela hösten ser jag fram emot som fan!!
Ska läsa idrott för barn och unga och börjar med anatomi och fysilogi. Bara roliga och intressant saker. Dessutom blir det övernattnigen 1 natt med kanotpaddling, hajk och friluftsliv mm, och för att bli godkända måste alla ta silvermagisten. Hur nu fan jag ska klara det??? scary!
Jaja nu ska jag umgås med kärleken så vi hörs imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

DU klarar det! Härligt med resa och snart ny kurs :D:D

2011-08-21 @ 12:18:10
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0