Snart Turk!!

Yes snart drar vi till turk, jag, siss, mamms och mamms kompis. Blir riktigt nice, vad jag hört ska det vara närmare 50 grader och jaaa...väldigt VARMT. Aldrig varit i ett land som det är över 40 grader så vi får se hur detta kommer gå. Kanske inte klarar av det??! =/
Kommer kanske inte kunna blogga alls på hela den vecka vi är borta men så fort jag kommit hem igen lovar jag att blogga om allt som hänt, och hur träning och mat varit där nere =) Kommer ju inte bli så mycket träning där nere för utom promenader. Så får se till och gå mycket och äta bra =)! Annars ÅNGEST till tusen!!! =/
Så för dessa veckor 34 & 35 kommer det se ut så ungefär =P
Träning för denna vecka 34 och 35:
Måndag: Skivstång/Spinn 90 minuter
Tisdag: Skivstångspass + cross minst 20 minuter
Onsdag: Turkland! Promenader!
Torsdag: -"-
Fredag: -"-
Lördag: -"-
Söndag: -"-

Måndag: -"-
Tisdag: -"-
Onsdag: -"-
Torsdag: Hemma igen! Steppass
Fredag: Skivstångspass
Lördag: Vila!
Söndag: ? (Vila) ?
Hum... känns inte bra men jag tror att tvinga sig till att man är tvungen att stå över träning i bland är bara bra för kroppen. Får intala mig det!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Njut av semestern :)

2011-08-22 @ 16:19:55
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja det är jag, hur jag såg ut förr. tack så mycket det värmer att höra!:)

2011-08-22 @ 18:15:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: T

Det jag får ångest över är att jag kommer sakna dig till TUSEN!!!!!!!!!! Usch det känns jobbigt till och med! Pössssss!!!!

2011-08-22 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0