Sova=)

Träningen gick bra men fan vad trött jag var i benen sen igår=)! Nu har jag duschat ätit och packat klart så nu återstår bara att få några timmars sömn innan vi drar till landvetter för flyget till Turkiet.
Ska bli härligt att få en veckas sol till. Kommer inte ha tillgång till internet där nere vad jag vet än så bloggen kommer stå still en vecka så ni är medvetna om det. Men får jag tag i internet så bloggar jag så klart annars hörs vi så fort jag är hemma i Sverige igen=)
Natti på er och ha det super duper bra!!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härligt :)

Ha nu en underbar semster, hoppas du får en grym resa :)

2011-08-24 @ 00:24:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0