21 december 2011

God Morgon sweeties!
Uppe med tuppen? De är jag. Inte för att jag måste men för att jag har lite att stå i. Behöver åka ner till stan en sväng för att lämna tillbaks ett linne som inte var bra och köpa ett annat. Fixa kuvär till en klapp åt sambon min samt slå in klappar åt han, tvätta och baka cirka 40-50 cupcakes :)

Så jag lite å stå i idag men det är himla roligt bara! Senare ikväll blir det träning, ett kombopass med en super bra ledare. Däremot känns min mage som en ballong och har värk..mmm precis rätt, mensen är på gång.
Varför känns det alltid som om man går upp i vikt och knappt får på sig byxorna som förra veckan satt så bra? Iof sig vet jag att man samlar vatten under mensperioden så därför man känner sig svullen och ökar i vikt :(

Not fun!!

Undrar vad jag ska äta som lunch idag? Vet inte vad jag är sugen på nämligen? Några förslag? Ibland är mat så tråkigt tycker jag. Särskilt när man inte vet vad man ska stoppa i munnen :/ hahah..!

Ja nä nu ska jag piffa mig så jag kan ta bussen ner så jag hinner hem till tvätt-tiden kl.12.00 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0