22 december 2011

God för middag!!
Är det dagen före dagen före doppare dagen?? Har aldrig riktigt fattat vad det menas med?? Gör ni? :)
Iaf har jag sovit som en stock tills nu och sitter och försöker stoppa i mig frukost men det tar emot! Läste på medecinen jag äter för handleden att man kan tappa matlusten, må illa, inte vara hungrig helt enkelt, vilket jag känner för vissa saker går inte ner bara som nu typ...:/
Men jag behöver få mig lite för ska köra ett lunchpass Indoor (40 min) om en timme och det funkar inte utan energi och bränsle i magen!!! Så fär försöka trycka i mig ändå...
Ja vad händer idag då??
Jag ska HEMMMM!!!!!! för julen! :) BIG smile på det!! Så det blir till att packa efter jag duschat i eftermiddag och se till så vi får med oss allt hem. Kommer nog bli en del känns det som eftersom det inte bara är kläder och dylikt som ska hem...nä alla klappar ska med också och det har blivit några under granen som tomten lämnat..hohoho!
Åh jag saknar alla där hemma så ska bli så skönt att få vara hemma ett tag och hinna träffa alla jag vill träffa utan att känns sig stressad varje gång. Och det blir träning med ihop med syrrorna, vilket jag också har längtat efter.
<3 ÄLSKAR ER!!! <3
Imorgon blir en stressad dag även som julafton blir med många mötet och byte av ställen men det gör mig inget för det är så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0