24 december 2011 JULAFTON

God morgon!




Jag och min sambo är redan uppe för att strax åka iväg till syster där min släkt är och äta julfrukost ihop, dela klappar och ha det mysigt en stund. Senare i eftermiddag blir det jullunch med sambons familj, titta på kalle anka och invänta hans släkt, där vi äter julbord ihop och delar klappar.

Vid åtta cirka åker jag och sambon en sista gång iväg till min far där min ena syster med resp. och vår bror kommer. Då blir det julgodis och dela klappar med varandra.

Ja jag har det lite stressigt på självaste julafton men för mig spelar det ingen roll för att på jul vill jag inte lämna NÅGON utanför!

GOD JUL önskar jag er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0