26 december 2011

Suck vilken seg dag de är idag. Utgången igår var lyckad men det får jag sota för idag. En trevlig kväll med fina flickor, några glas vin fööör mycket och dans sent in på natten. Ja det var min kväll igår de :) Idag har jag bara slappat framför teven med sambon bredvid mig. Han åker nämligen tillbaks till Gbg ikväll för jobb, vilket jag tycker är mycket tråkigt :( men så är det ibland tyvärr. Däremot kommer han till helgen igen, BIG smile :D Ikväll blir det bara häng framför teven. Tror skönheten och odjuret börjar snart på TV1. Den får det bli! Hur se er kväll ut?

Kommentarer
Postat av: Julia T

hej

2011-12-26 @ 22:01:42
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0