27 december 2011

Hej på er alla!!
Hur har ni det nu i juletider? Bra hoppas jag! :) Är lite slapp på att skriva här inne men försöker hinna med så mycket jag kan. Idag har jag varit med syster på rean på stan. Hittade en del roligt faktiskt, nya trosor, ett spetslinne, en glitter topp, en pälsjacka (fusk! Skulle aldrig köpa en med djurpäls!) , ett glitter-armband och ett nagellack i färgen silver.
Ja det blev en del ser jag nu när jag räknar upp det, men vissa saker var på rean så är sjukt nöjd ändå :P Dock vet jag inte om jag ska bevara jackan för den är lite kort och har luva så...aaaa jag vet inte. Får suga på karamellen lite till och bestäma mig snart om jag ska ha den eller inte!
Men iaf har jag kommit hem från träningen. Fan vad skönt det var att få röra på sig igen efter all mat och skit!! Använde min nya egna pulsklocka som jag fick av älsk i julklapp. SKit bra är den och så snygg! Är super nöjd med den!! :D Eller hur??
Den visar det mesta, är lätt att förstå och snygg!! Idag mätte jag endast puls, längd och kaloriförbrukningen men det finns en hel del andra funktioner så som, tester, vilken zon man ska va i mm.
Startade den när passet började och hade på den tills jag kom hem igen för jag gick hem från träningen så därför tiden är så lång :)
Men så här blev resultatet:
Sjukt nöjd. Tack älsk för pulsklockan! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Bengtsson

Vad kul med pulsklocka. Det var längesen jag körde med det. Var har han köpt den?? Blev riktigt sugen på att ha en jag med :)

2011-12-27 @ 20:54:00
URL: http://www.sofiabengtsson.com
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Ska försöka rea-shoppa lite i Borås efter jobbet - fick presentkort på gina i julklapp. Synd bara att det är så tråkigt, grått & regnigt väder. Så där sugen på att gå ut.

2011-12-28 @ 13:32:40
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0