29 december 2011

Heejsan!!
Vad är det för tråkigt vinterväder vi har? När kommer snön? eller i och för sig kan det faktiskt kvitta snart för jag längtar ändå bara till solen och värmen. Har varit en sväng på stan med min vän och inhandlat Maxosol för solbränna. Den innehåller betakaroten som hjälper din huden att bli lite brunare och även hjälper till att inte bränna dig, när solen väl är framme. Minskar risker så som, rodnader, solöverkänslighet och åldranden. Dessutom kan du äta dessa 1 gång om dagen varje dag, alltså jämt!!
Detta måste jag bara prova och se om jag blir något mindre genomskinlig :P



Sen har jag känt mig så jäkla trött hela tiden så det fick bli en dos MiviTotal Plus också. Allt detta blev jag tipsad av från kompisen min som köpte det samma och sa att det funkar bra. Så jag får väl tro henne så länge och känna efter själv sen :)
Den tillför alla de vitaminer, järn och mineraler mfl, som kroppen själv inte får genom vår mat längre. Detta pga att vår mat besprutas med gifter och innehåller halvfabrikat att detta minskat drastiskt med åren. Så något tillskott av vitaminer och mineraler är inte helt fel!!


Nu strax ska jag snart iväg och köra ett pass. Blir även idag ett Medelpass på Friskis hemma i Lidköng.
Blir skönt det! Vad ska ni hitte på??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0