27 februari 2011

Morning!!
Idag är vädret trist ute..vaför är man så beroende på hur vädret är för sitt humör? Igår var det en av mina BAJSdagar som jag brukar kalla det när det blir för mycket av det goda. Jag vet att man inte ska vara för hård mot sig själv och att det bara är att igen det dagen efter men jag kan tycka att när jag väl har ett mål så måste det lyckas!
Så kör nu och tillbaka på vägen för mina mål!! Jag har ett delmål, att om jag klara att komma under 60 kg på två veckor från och med nu så ska jag boka in en tid för nagelförlängning=) Jag älskar att få bli om pysslad och anser också för att slippa sockerfällor är det bättre med att ge sig själv en saköverraskningar än en onödig bakelse. Som jag ändå sen kommer ångra och alla de kalorier, orka träna extra för det?. Nä det kan kvitta!!!

Om jag nu klarar mitt mål, vilket jag har gett mig fan på att jag gör..så blir det lila/svarta glittertips! Skit snyggt!! Nu kändes mitt lilla bajsproblem ganska litet och jag kände hur jag fick tillbaka min motivation igen!!!

Gött det!! Hoppas ni får en super bra dag!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0