24 Juli 2011

Hej på er! Har hittat gratis nät i Cypern så kan äntligen lägga in ett inlägg åt er:-). Hur har vi de då? Ja hur gött som helst! Solen steker runt 35 grader och moln är det inte tal om. Vattnet är kristall klart så att snorkla är ett måste här precis som syster rådde oss till:-). Maten är super god. Äter grekisk sallad med grillad halloumi till på luncherna och lite marigare på kvällen men försöker ändå undvika pommesen som alltid serveras. Frukostbuffen på hotellet är som att komma till himmelriket:-) finns allt du kan tänka dig. Från ägg och stek bacon till våfflor med choklad. Jag äter grekisk yoghurt med färsk frukt som persikor, grape, melon och apelsin. Till det kokt ägg, te, juice och kaffe latte. Ja finns allt du kan önska och mer där till:-). Den går inte att klaga på!!! Kan inte lägga upp bilder här i från men gör det så fort jag kommer hem till Sverige igen så håll ut det kommer:-) Nä nu ska jag hoppa i plurret. Hörs en annan dag! Ha det toppen!!!!

Kommentarer
Postat av: T

Hej siss!

Vad skönt att ni har det så gött där borta, precis som vi hade! :) I Sverige regnar det massor och allt känns dystert pga det som hänt i Norge :( Så ta hand om er för jag älskar er <3 puss

2011-07-24 @ 17:03:32
Postat av: Jullan!

Så skönt ni verkar ha det. Saknar dig gumman!

2011-07-25 @ 09:17:49
URL: http://juliathieme.blogspot.com/
Postat av: Jannica

Jag är avundsjuk!!

2011-07-25 @ 10:32:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0