25 juli 2011

Vad händer? Här ligger vi i värmen och har det hur gött som helst och sker detta på Norge? Ofattbart!!!! Människan är en ond varelse om den så vill! Inget stoppar oss! Men jag vill skänka en tanke till alla som är drabbade av detta hemska tragiska som hänt där! <3 Sen vill jag också säga: Ta vara alla nära och kära! Det är dem som betyder något, det andra är bara ytliga saker, som tex kroppen och vikten! Den kan man göra något åt men att förlora någon eller om detta skulle inträffa för en själv är det andra bara obetydliga små saker!! Glöm i te det!! Annars har vi hur skönt som helst här nere:-) VARMT som bara den! Redan vid nio på morgon är det upp emot 30 grader! Nice, ska verkligen inte klaga! Hörde att vädret hemma i Sverige var p PISS?! Börjar dock smått få lite ångest?! Inte rört på mig på några dagar men som tur är så går vi väldigt mycket så lite motion blir det allt. Till den närmsta staden med shopping och puls på kvällen tar från vårat hotell 30 minuter typ så det blir ju en timmes promenerande bara där fram å tillbaks. Sen går man ju längs gatorna när man väl är där också:-). Phu, nu dämpades min ångest lite automatisk när jag började tänka på rörelse:-D. Nä nu smälter jag bort, behöver ta ett dopp!! Hörs imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: T

Haha jag tror inte du behöver oroa dig siss! Värmen gör så ni svettas en massa + att kroppen kan nog må bra av lite mer lågibntensiv motion. Gör lite styrka på hotellrummet så kanske du mår bättre, men jag tycker inte du ska tänka på det. 7 dagars semester är inget så som du tränar hemma!

Saknar dig puss

2011-07-25 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0