Photos!

Den goda frukosten i morses! Riktigt nice =)



Och det nys linnet som jag bara älskar. Gillar färgen och modellen. Desutom....jag ser ju fan smal ut ju om inte annat så känner jag mig smalare nu än för ett år sedan. Ursch vill inte dit igen!!!
Jag känner också att jag börjar komma till mitt mål med min kropp och att jag ska hålla detta nu, för det är också svårt att bibehålla det man har slitet fram. För jag vill ju inte tappa nu när jag snart är där?! Men det ska jag ABSOLUT inte göra. Älskar där jag är nu =)
Linnet kommer ifrån HM och kostade 129 kronor. Ett fynd =)












Sorry för ego bilderna=/

Nu blir det sängen. Sista arbetspasset innan semester och Cypern, 9-19. Blä pass men det går.
Hör imorgon! Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Oj vilket långt pass :(. Damn, snygga kropp du har, hejja hejja :):):)

2011-07-21 @ 05:47:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: T

du är så fin syrran :) ni kommer få det asbra i Cypern <3

2011-07-21 @ 12:40:36
Postat av: Anonym

såå fin =)

hoppas jag är lika fin nästa sommar som är mitt mål, då ska jag vara tränad, börjar gymmet i aug/sep woho,, då ska ja fan ner ett par kg till o bli fast som du =) tack för lite pepp av en vanlig tjej som också har "bajs" dagar =) njuuuttt av semestern nu.

Kram Pernilla =)

2011-07-21 @ 16:43:21
Postat av: Anonym

Vad är det nu har på yoghurten på frukostbilden, såg riktigt gott ut :D

2011-07-21 @ 21:50:20
Postat av: Emelie

Svar på frågan vad det är i yoghurten på bilden:-)? Det var vanlig lätt yoghurt med bär och ringlad honung över. Men på mina egna frukostbilder är det turkisk yoghurt med banan och kanel. Är helt besatt av kanel! Typ min andra älskar liksom:-D //Emelie

2011-07-22 @ 09:00:08
URL: http://purpelhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0