Träning för veckan!

Nu när denna lilla mini semester är över, är det också över med BAJS dagarna som har blvit för mycket enligt mig själv. Nu har kroppen verkligen fått en välbehövlig semester från allt som hetat träning förutom promenader. Nu blir det tillbaks där jag var innan för då mår JAG som bäst och jag vet vad jag behöver göra och hur jag ska äta så vägen dit är inte lång:-).
Men börjar med träning igen redan imorgon. Kör ett medelpass på 1 timme, känns lagom tycker jag att starta med:-).



Annars kommer veckan att se ut så här:

Träning för vecka 31:

MÅNDAG: Medelpass 1 timme eller skiv/spin combo?
TISDAG: Medelpass ute 1 timme (om regn körs det inne)
ONSDAG: Zumba hemma eller vila?
TORSDAG: Core 1 timme + Medelpass 1 timme
FREDAG: ??
LÖRDAG: Löpning minst 2,5 kilometer
SÖNDAG: Vila (antagligen bakis efter gårdagens bröllop:))

Ja så ser schemat ut än så länge för denna vecka och som ni vet kan ändringar ske och saker läggas till:-)
Inga mesdagar längre utan blod, svett å tårar som gäller!!!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Tack för din kommentar<3

Härligt du är tillbaka :) Hoppas du haft det underbart!! Skönt du är på träningen med en gång. Jag kör igång på måndag, frossat sedan i onsdags, överdrivet inte!! Men jag är inte arg för det. Jag tar det som spark i röven. Skriver om en utmaning som kommer upp imorgon som jag ksa vara med i :)

2011-07-30 @ 21:18:52
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0