28 juni 2011

Hej!
Nu jävlar är det sommar iaf i LIDKÖPING!!! Var redan 20 grader när jag gick min morgonpromenad för en timme sen. Ska ut å sätta mig en timme innan jag MÅSTE åka iväg och jobba 12-16.30. Typiskt!! Egentligen skulle jag inte jobba men tog extra för någon vecka sen för då var ju vädret surt och jag tänkte att det kan ju
lika väl fortsätta så. Åhh nu ångrar jag mig=( men men inget att göra, bara att kämpa på!

Efter jobbet blir det äntligen träning på F&S! Något att se fram emot nu när man måste stå inne i en jävla kuvös med 40 grader. Jag skojjar inte!!! Har mätt graderna en gång i köket på donken och den steg till 58 grader!!
Fy fan!!! Det bara rinner på hela kroppen!! Äckligt=P

Nä nu får jag skynda skynda ut en stund! Känns alltid lite bättre när jag fått lite sol=)
Vad gör ni idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0