30 juni 2011

Heeej! Var sjukt trött idag men kom upp vid nio iaf. Får ju ta till vara på dagen nu med sol eftersom de ska bli regn imorgon har jag hört:-/. Dock somnade jag sent för jag hade två små irriterande gäster i rummet mitt!!!!! Nämligen två myggor! Hatar dessa små låtande blodsugande varelser. Jag kan verkligen inte sova om jag inte vet att de är mosade å döda. Å de tog lite tid att hitta dem. ...:-( Just nu ligger jag på stranden med familjen och steker. Har faktiskt tagit mitt första dopp i den kalla Vänern. Burrr! De blåser svalkande, vilket är bra. Då slipper jag bada något mer:-D Ikväll blir det jobb 19-03. Känns så där vill jag säga. Ska gå en eftermiddags promenad oxå innan jobbet hade jag tänkt för hann inte med det imorse så får ta de sen:-). Behöver nog vila/sova lite med innan. Gud vad mycket man ska hinna med hela tiden, när är man ledig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0