Nya saker=)

Jag gillar att belöna mig själv genom kläder istället för mat och BAJS (godis,kakor,bullar mm). Tycker det är mycket roligare att få något som består och syns istället för saker som försvinner (mat) och lägger sig på fel platser (på kroppen) =/
Igår var ju jag framme och fika med en kompis och då tog jag en snabb sväng till Ginatricot. Där kan man alltid finna något roligt och det gjorde jag.
Dessa tre söta trosor. Fanns massvis med olika motiv och färger 3 för 99 kronor. Som hittat!!!



Sen blev det dessa två linnen för 129 kronor styck. De är mönstrade med lite genomskinligt. Passar
utmärkt till mina nya shorts också=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

M tack =)

Gillar med att belöna mig med saker, behövs för att hålla uppe motivationen =) men nu ska ja försöka njuta lite av sommaren o försöka gå ner de 2 sista kg innan ja börjar arbeta in muskler i min kropp =)

kram pernilla

2011-06-10 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0