Shopping for today..=)

Är nu tillbaks efter att ha promenerat på stan i några timmar. Hittade lite saker, en mp3 spelare som jag nämnde förut, ett par bikini trosor och ett data fodral. Var egentligen bara ute efter mp3 men de andra sakerna kom på köpet liksom.



en smart liten mp3 som man kan sätta fast med klämman i bak på mp3 på linneskanten och äntligen
ett datafodral till min dator som jag fick i våras



åhh de är så fina. Hade egentligen velat haft bikiniöverdelen i detta mönster och färg men den blev snabbt populär och tog slut fort. Så jag får nöja mig med trosorna men kan ju kombinera dessa till en svart bikinitopp. Desutom passar din till min tattoo som oxå innehåller inslag av just den lila färgen som är på dessa=)
Blir super läckert nu till sommaren!!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0