30 mars 2011

God Förmiddag!
Idag blir det ett förmiddags pass bestående av Skivstång en timme men sen i eftermiddag blir det ett till pass. Jag kör dubbelpass idag men inte efter varandra som jag brukar göra. Anledningen till varför jag kör så här idag är för att jag inte har tid att göra det imorgon och på fredag ska jag hem, så i helgen blir det inte så mycket träning men power walks kan jag nog klämma in =)



Har även fått en fråga om jag kan lägga upp min favoritsallad och om jag har någon? Riktigt roligt, för just idag ska jag nämligen äta hemlagad sallad med kyckling. SÅ jag delar mer än gärna med mig av hur jag gör den och vilka ingredienser som behövs men mer om det efter träningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0