Glöm inte att ge dig själv en klapp på ryggen!

Är du dålig på att själv ge dig beröm? Att själv ge dig komplimanger? Att själv se vad du har gjort och presterat? Är du väldigt bra på att ge all din creed till alla andra?

Varför glömmer man sig själv? Och ser inte den resa man har gjort, utan istället klagar man på det som inte skett med sin träning och vikt. Tänk på allt du redan har presterat! Att du faktiskt går till gymmet/träningen, att du faktiskt äter bättre och kan hålla dig till en dag i veckan med onyttigt. Har du funderat på det?

Glöm inte att ge dig själv en klapp ibland för att du är så jävla bra som klarar detta!! Tänk på hur långt du faktiskt har kommit, med att ändra din livssituation. Du är lika bra som alla de andra du ger beröm för att ha lyckats!! Du är stark. Du klarar att lyfta mer än innan. Du fixar ett helt pass utan att behöva stanna för att hämta luft. Jag klarar att stå emot frestelserna som finns. Har du någon gång tänkt på det???
Ge dig själv komplimanger! Jag är vacker. Min kropp har blivit tajt och snygg för att jag lägger ner så mycket tid!! Mina kläder sitter som aldrig förr!! Jag är lika bra som alla andra. Jag mår bra. Jag kan, jag vill och jag ska förändra!

Glöm inte att det är du, din kropp och din ork, motivation och prestation som fixar detta!! Ingen annan!! Så självklart ska du ha all den beröm och komplimanger då kan få och ge för ditt slit!! Du är värd det, Glöm inte det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0