29 maj 2011

Hej hopp!!
Hur har ni det? Jag har haft fullt hela helgen av att träffa nära å kära, firat student och morsdag. Ja som sagt en del. Har haft en helg fri från träning men har ändå hunnit med en promenad i går när regnet höll upp. Ätit en å annan sötsak för mycket och jäg tänkte citera ett stycke ur Fitness magazine tyckte var en bra tanke att ha i bakhuvudet gällande sötsaker, träning och resultat:

"Självklart ska man kunna njuta av god mat och onyttigheter ibland - bara du är
överens med dig själv. Om du väljer att äta lite osunt på helgerna KOMMER det att påverka formen,
då är det viktigt att du accepterar detta och tillåter dig själv att njuta av det du bestämt dig för att äta"

Vill jag njuta får jag också ta att det kommer ta längre tid att komma till mitt mål med kroppens former och undviker jag livets goda ting kommer det gå fortare med målet. Så här är det och det är liksom bara att acceptera det. Däremot kan DU göra något mot det om du vill gå ner/trimma/minska osv, UNDVIKA så mycket som det går=) Detta tampas jag med varje helg, varje dag typ och jag är väl medveten om att undviker jag helt kommer jag snart vara där och jag behöver bara trimma till det sista och hålla kroppen
i trim under sommaren MEN som sagt det är jävligt svårt för jag tycker att man ska njuta lite ibland men med bättre sötsaker. Så nu blir det bara BRA riktigt mörk choklad (med rörsocker ist för vanligt vitt socker) 
om ska vara något på helgen, annars kan det kvitta tycker jag. Finns så mycket god och nyttig mat som min kropp hellre behöver ha för att orka dagen och träningen! =)

Har lite ångest (eller mycket) för att jag inte kan träna idag som jag egentligen vill göra=/ jag känner det i min kropp...svårt att förklara kanske hur jag menar...
Blir hård träning i veckan=)

Strax bär det av hem igen till Gbg och vår lgh. Även om det är hur skönt som helst att få komma hem till alla och bli lite ompysslade så är det alltid skönast att få komma hem till sitt egna igen. Ni förstår hur jag menar va??






Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja absolut:D

2011-05-29 @ 17:47:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emmi

Var med och tävla om DAGNS LÄNK! Skicka en eller fler kommentarer men för störst vinstchans, flera ;D direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank.html#comment

kram

2011-05-29 @ 19:33:58
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Jannica

Sv; lade precis upp ett inlägg om det nu :D

Jag är nöjd, inte ätit godis eller chips alls :D

2011-05-29 @ 23:01:16
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0