25 november 2011

God morgon!
Först vill jag börja med att säga "Grattis på födelsedagen Mamma min" som idag fyller år =D
<3 Jag älskar dig <3



Sen är jag strax på väg till tåget som ska ta mig hem idag. Ska vara hemma i helgen eftersom mamma fyller år och vi ska fira henne men också för att Friskis i Lidköping har 5-års Jubileum på lördag med en massa gratispass som jag vill gå på =) Gillar ju att vara hemma bland mina nära och kära så att åka hem jämt för mig är inga problem då jag mår som BÄST hemma!!! <3

Så nu blir det tåget hem, tänkte unna mig att köpa med mig frukost på tåget. Fick jag ju sova en halv timme till förut =) När jag är i Lidköping sen ska jag luncha med en vän när hon har rast från sitt jobb. Inte setts på ett tag nu ska bli mysigt att få träffa henne igen =)
Sen blir det nog lite dötid innan jag ska hem till siss och hälsa på och även gratta hennes sambo som fyller på söndag om jag inte misstar mig nu. Alltid lika roligt att henne/dem!! Vi har så mycket att prata om jämt och vi tänker och tycker väldigt lika om en massa saker och desutom har vi samma intresse vad gäller arbete då hon är klar förskollärare/ämneslärare 1-4. Jag tycker det är skönt att ha henne att bolla tankar med inom detta område då hon förstår på ett annat sätt =) <3
Tänkte även att jag skulle få till promenad nummer 2 på utmaningen.
Men ska nog inte vara några problem =)

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0