26 november 2011

Hej på er!!
Varför är det alltid så, tycker jag, svårt att skriva en massa i bloggen när det är helg? Jag borde ju skriva mer eftersom det händer mer men det jag gör jag inte, blir tvärtom istället.
Idag har jag och syrran hängt på Friskis i Lidköping som haft 5-års Jubileum av deras lokaler. Så vi har först gått på Skivstång imorses vid tio, efter det gick vi tipspromenad mm, för att kanske vinna lite fina priser och åkte hem ett par timmar för att äta lunch sen åkte vi tillbaks för att köra Maraton-jympa vilket menades med att under två timmar jympa till ett antal olika kända ledare från den föreningen.
Vi stod ut 1 timme och en halv timme, inte för att vi inte ville köra mer utan för att syrran min var tvungen att dra för att hon skulle börja jobba kvart i fem och passet slutade fyra.
De skulle ha utlottning bland de motionärer som körde jympa så nu undrar jag ju om vi vann något??? =)
Tror inte det för jag vinner aldrig något =/
Åh har ångest med, har massor i skolan att fixa nu veckan och fram över och egentligen har jag ingen lust det alls. Vill bara jobba inom förskolan, tjäna pengar och vara ledig när jag kommer hem. Inte behöva sitta på min fritid för att fixa saker inför skolan hela tiden. Någon som börjar bli skoltrött kanske??
Mmmm...börjar känna att jag känner mig klar i skolvärlden och vill ut på marknaden och visa vad jag kan =)
Men snart så, är jag faktiskt klar!! Juni 2012 =)
Bilder från dagen =P
Min fina siss som spänner musklerna inför skivstångspasset =)



Ballonger förhöjer känslan att något speciellt är på gång...



Ledarna förbereder sig inför MaratonPasset =P

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla =) <3



är du nöjd med designen? <3

2011-11-27 @ 00:30:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0