28 november 2011

GOD MORGON!
Klockan är åtta och jag sitter och äter lite frukost, har tänt ljus och tittar på The Voice. Mys!! Egentligen är jag inte hungrig för hade en riktigt dålig dag i går som gjorde att jag gick i säng mätt som fan av BAJS!!!
Men behöver lite frukost i magen annars blir hela dagen skit idag av maten. Finns forskning som visar på att om man äter frukost äter man automatiskt mindre på de andra målen mat under dagen =)
Tänk på det!!! Viktigt med lite frukost =D

Tror det kommer bli sol idag iaf, vilket är skönt för solen har ju inte visat sig på ett tag. Ska få till en lååång promenad i solen idag iaf. Blir träning imorgon =)
Ska strax iväg till skolan som jag inte ha lust med idag egentligen för jag har massor att göra med uppgifter från skolan som en del ska göras i veckan och ett arbete som ska vara inne innan jullovet. Men jag känner mig stressad iaf för har inte börjat med det!!! Och jag har ju ett privat liv också, har ingen lust att sitta på helgerna för att göra skola-saker =/
Iaf ska vi åka skridskor idag nu på förmiddagen. Intressant för jag inte stått på skridskor sen barnsben känns det som. Kommer vara Emelie på hal is...hahahah!! =D
Nä går nog bra, kan ju alltid åka med en sådan där röd stöttesak som barnen har. Det funkar väl?
Vad ska ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: Jannica

För min del blir det städa...igen :P

2011-11-28 @ 15:00:39
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla <3

2011-11-28 @ 16:57:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0