29 november 2011

God Morgon!
Sitter och äter frukost och inte alls sugen att gå till skolan idag men det är ett till måste i mitt liv. Hoppas vi blir klara snabbt så jag kan åka hem igen och göra andra måsten.
Ikväll blir det träning. Något positivt iaf och jag har inte tränat på två dagar så är sugen som fan att få röra på mig. Desutom är "kod röd" snart över och så kroppen kan bli sig själv igen utan svullen mage, finnig hy och extra kilon som gör en depp bara att titta sig i spegeln =/ Nä ursch vett ja!!!
Nä nu måste jag kila, bye bye!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jodå skolan går bra men är jättemkt nu. vi läser fysiologi och anatomi, 18föreläsningar vi ska ha salstenta på:/ så har vi massage nu också samtidigt. menmen hoppas det går vägen :) träningen går sisådär, decembermånad är för mig heller ingen tränarmånad, tränar lika mkt men äter desto mer skit:P haha julen som är i farten:P i januari är jag på g riktigt igen! visst kan jag lägga upp recept på baken jag gjort :)

2011-11-29 @ 09:39:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0