30 november 2011

Heeej!
Sista dagen på november månad. Idag tog jag sovmorgon och sket faktiskt i lektionen =P Min dag som kändes jäkligt tung blev faktiskt både bra och positiv =)
Jag blev nämligen dagens läsare på Beas blogg!!! Grattis till mig!! Blev jätte glad när jag fick se min bild helt plötsligt i hennes högerspalt.



Har även suttit med lite skolarbeten på morgonen. Det går trökt men framåt och allt som blir skrivet och all litteratur läsning som jag gör, är i alla fall en liten bit på rätt väg. Fan jag måste finna min inspiration till att vilja skriva. Just nu är den inte här...

Strax blir det lunch och sen iväg till skolans eftermiddags lektion som är redskapsgymnastik. Har alltid varit lite skeptisk lite gymnastik även när jag gick i låg/mellan/högstadiet men även på gymnasitet men nu när jag läser till idrottslärare har jag ändrat min syn och känner mig som ett barn igen och det är skit kul!! Så den lektionen ser jag fram emot =)

Ikväll blir det träning med en kompis och det passet är vårt favvopass i veckan!! Det är så jävla bra och ledaren som har det är fantastisk på att leda oss att vilja ta ut oss max. Svetten den dryper när vi är klara.
Så som det ska vara!!!
Ni får ha en bra dag allesammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0