Första Advent!

Vad tycker ni om den fina designen som Josefin gjort till mig??
(känner att bloggen min känns lite mer på riktigt nu)


Idag skulle jag ju ha tänt mitt första ljus i min adventsstake men som sagt är jag inte hemma så ni får vänta på det tills ikväll. Då blir det glöggmys med sambon min och första ljuset tänts =D

Nu är jag och min J hemma hos T och kollar till hennes två katter. Myser med dem en stund innan vi måste åka igen. Vi ska på kalas idag senare och fira mamma vår. Hon kommer bjuda på lunch, gott =P Händer inte så mycket mer än detta idag och att jag ska ta mig hem med tåget ikväll också. Hoppas jag kommer hem, är ju fan storm ute?!! =/
Skulle inte förvåna mig om det har fallit ner något träd eller ledning över tågbanan när jag väl ska sätta mig för att åka till gbg igen =P
Kanske sambon min vill komma och hämta mig då?? =D hihii..!!


Kommentarer
Postat av: T

Tack för hjälpen min sötis & din blogg är väldigt fin!

2011-11-27 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0