GodisFörbud!



4 dagar till har gått sen jag skrev detta sist. Ibland glömmer jag att jag ens har en utmaning med mig själv och har nu kommit lite mer än halvvägs och jag kan väl inte sluta nu?? Nä jag kör på!! Funderar
på om jag ska mäta mig imorgon igen eller om jag tar det nästa fredag då jag inte har mensen=/

Man sväller ju alltid när man har det och min började idag, surt men vi tjejer är ju vana.
Undrar hur det skulle vara om killar en dag skulle få det??? Hahaha..!!!
Det skulle inte fixa det en dag ens, som vi tjejer står ut med i mer än halva ens liv =/
Jajaj...känner inget sug just nu vilket är bra, det enda positiva och jag känner att jag har kontroll över det. Mycket skönt!!!
Nu har jag pysslat klart och allt blev super. Nu ska jag inta soffläge och sappa på tven en stund innan min sköna säng vill att jag kommer och lägger mig!!! =)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: hej fina du!! har inte hunnit göra något mer än, förlåt känner mig hemsk och skäms massor!! :( har så himla mycket nu, reser mycket, och har redovisning imorrn, men imorrn kväll eller lördag LOVAR jag att fixa det sista!!! <3

2011-11-24 @ 21:48:46
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jannica

sv; Självklart ska du forstätta!!! Detta klarar du

2011-11-24 @ 22:45:32
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0