Julgranspynt + Promenad!

Tjena morrss!
Haft skola hela dagen och inte hunnit med det jag hade tänkt att jag skulle hinna, typiskt! Tanken var att jag skulle ha skippat lektionen på eftermiddagen för att kunna komma hem och ha en eftermiddag denna vecka för att ägna åt skolarbeten, dona lite hemma och gå en lång promenad. Men det hann jag inte med!!!

Jag hann att gå min promenad fast inte så lång som jag hade hoppats på men en halv timme får väl duga =/
Åhh jag känner mig sjukt stressad över allt som heter skola just nu. Det är föööör mycket för tillfället, inget roligt!! Men det löser väl sig det med i slutändan, morr...

Just nu skulle jag bara vilja ha jullov och enbart ägna mig åt julen. Pyssla med det =) Mucho roligare än alla måsten hela tiden!! Ibland blir det bara för mycket, bägaren rinner över...

Iaf blev det ju en promenad som sagt och på vägen under promenaden gick jag förbi ICA för att hämta ut ett paket och samtidigt gick jag in en sväng i affären och fann dessa godbitar =D







Mitt första alldeles egna julpynt till granen! Vuxenpoäng va?? Kommer inte bli en riktigt gran utan en plastgran eftersom varken jag eller min sambo är i gbg över julen. Vi firar ju hemma i lidköping tillsammans och det känns så tråkigt att komma hem igen till en vissen gran.
Däremot kommer jag sakna lukten av gran men får lukta hos våra familjer istället =S Det funkar det med. Jag gillar när pynten är rött och silver så det är nog det som kommer finnas i vår gran. Kanske något i guld med men jag är inte mycket för andra färger och kravs som inte behövs.
Så tänkte införskaffa lite silverglittriga saker från åhlens pynt. Det finns sååå mycket fint där.
Har ni kollat?? Gör det annars;)
Här är några favoriter från mig av allt pynt:









Dessa måste jag gå och titta på och kanske införskaffa till granen vår. Men nu blir det lite te och skorpor framför teven. Imorgon är det skola från 9-?? och sen träning. Jippie!!! Gött att få avreagera sig på lite annat för en stund och inte behöva tänka på skolan.
Hörs imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Tänkte inte på att alla inte har bloglovin - tipsa om tävlingen (och skicka länk till mig) så är du med på samma villkor=)

2011-11-28 @ 22:51:11
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0