Kvällen!!

Hej på er!
Hur har eran dag varit idag??
Herregud vad dagarna bara springer iväg. Hinner knappt reagera förän det snart är slut på denna veckan också. Jag är sjukt trött efter träningens pass idag. Sitter och päser i soffan för tillfället för att strax inta sängläge. Känner att min kropp skriker efter sömn och vila och det ska jag allt ge den men inte riktigt än =P

Tänkte jag skulle testa min metod för att koppla av för utmaningen denna vecka. Kanske jag kan få med min sambo att prova tillsammans? Vad tror ni om det? =D
Han kommer säkert börja skratta åt det och börja prata för att han inte kan ta det seriöst...men det skiter jag i. Ger honom ett finger i sidan att han ska lägga av!! Hahaha =)

Imorgon är det också 1 december vilket innebär att Julkalendern startar. Så jag får nog helt enkelt pallra mig upp till sju och titta. Jag kanske är mesig men tycker det är så mysigt och blir som barn igen <3
Vet redan nu att jag kommer missa en massa avsnitt för jag är alltid så bra på att börja titta men sen hinner jag inte eller glömmer bort osv.

Ursch imorgon och på fredag är lååånga dagar i skolan. Längtar bara till helgen, då jag ska vara ledig från allt som heter skola hoppas jag?=/ Ska nog göra lite julgodis till julafton, ska bli Rocky road och en nyttigare variant av den för oss som vill spara på kalorierna =)
Om ni vill kan jag lägga ut recepten på dem?? 

Sen ska jag hit, antagligen med en vän!! Ska ni dit??



God natt!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag saknar de gamla julkalendrarna, de nya är så dåliga :(

2011-11-30 @ 23:30:04
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0