Mina 3 saker som ger Motivation till Träning!



~~ Hitta ditt favvopass i veckan
- träna det som du tycker är det ROLIGASTE passet. Hittar du det kommer du garanterat att alltid gå dit!

~~ Träna med en kompis/sambo/familjemedlem
- mycket lättare att komma iväg och ni kan peppa varandra till ditt allra bästa!

~~ Träningskläderna
- känner du dig snygg och ju tajtare kläderna är desto mer framträdande blir dina resultat av ditt slit!
- för RESULTAT ger MOTIVATION till att fortsätta =)



(en gammal bild på mig men här kände jag mig snygg=)


Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shue! allt bra med dig? :)

_____________________________________________

Intresserad av ett bloglovin' byte? Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig! :)



Ledsen om du inte vill ha såna här kommentarer!

2011-11-30 @ 12:47:59
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Frida

härlig blogg du har!

2011-11-30 @ 14:08:11
URL: http://frideliine.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0