Prommis + Mys hos siss =)

Har nu landat hemma i Lidkö. Inte gjort allt för mycket sen sist jag skrev, träffat mamma en stund och utfärdat lite ärenden med henne på stan. Nu är jag hos min andra siss och väntar egentligen bara på att min mellersta siss ska ringa så jag kan gå till dem. Slår två flugor i en smäll hade jag tänkt.
Fan vad jag hatar "mensa", ont i magen, svullen och egentligen inte sugen på sött men har ändå lyckats trycka ner en kaka redan, så fredagen blir min sötdag. Får ha en dag i veckan då socker får slinka ner (mina regler på utmaningen) men helst inget..=/
Hade ju tänkt mäta mig idag också runt magen men eftersom jag har "kod röd" (som en annan bloggerska kallade det, fiffigt) så tar jag det nästa vecka istället. Känns bättre för jag vet redan att magen putar ut mer än vanligt just nu och vill helst beskona mig själv besvikelsen som kanske visar sig =P
Åhhh nu får hon snart messa?!!! Har tråkigt =D

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Ska skaffa glasögon och behöver hjälp att välja ut de som passar mig bäst! Rösta i min blogg vilket par du tycker är snyggast på mig <3

2011-11-26 @ 21:22:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0