Vecko-Utmaningen!



Promenad 1: 30-40 minuter själv

Promenad 2: 30-40 minuter själv i ös regn. Gick bra trots att jag blev väldans blöt.
Mitt Ordspråket " Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"

Promenad 3: 50 minuter ihop med syster. Gick bättre att gå ihop med någon eller det tycker jag att det
alltid gör. Tiden rinner iväg och jag känner alltid att jag kan gå hur långt och hur länge som helst
när man har någon att gå med =)

Men jag hann iaf att fixa 3 promenader under en vecka på utmaningen. Vädret har ju inte varit det ulltimata för promenader. Inte nu i helgen, när stormen flyttat hit för tillfället =P
Men jag är nöjd ändå <3


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: en ny utmaning är nu uppe!

2011-11-28 @ 23:16:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0